Ağır hasarlı bina yıkım sırasında çöktü

Elazığ'da, Kahramanmaraş merkezli depremlerde ağır hasar alan bir bina yıkım sırasında çöktü.

Elazığ'da, Kahramanmaraş merkezli depremlerde ağır hasar alan bir bina yıkım sırasında çöktü.

Elazığ'da 6 Şubat'ta Kahramanmaraş merkezli depremlerde ağır hasar gören binaların yıkımı devam ediyor. Bosna Hersek Bulvarı'nda bulunan 6 katlı binanın da çevre güvenliğinin alınmasının ardından yıkımına başlandı. Yıkım sırasında bina bir anda çöktü. Ortalık toz bulutu ile kaplanırken, olayda ölen ya da yaralanan olmadı. O anlar cep telefonu ile görüntülendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ