AGD Şubesi’nin yeni binası açıldı

Anadolu Gençlik Derneği Konya Şubesi’nin yeni binası yapılan törenle açıldı.

Anadolu Gençlik Derneği Konya Şubesi’nin yeni binası yapılan törenle açıldı. Açılışa katılan Dernek Genel Başkanı İlyas Töngüş, yeni binanın derneğin Konya Şubesi’ne hayırlı olmasını dileyerek “Bu binada arkadaşlarımız sadece Konya merkezine değil, aynı zamanda ilçelere yönelik de faaliyetler geliştirecekler. Dernek olarak ülkemiz gençliğinin milli ve manevi değerlere bağlı yetiştirilmesine büyük önem veriyoruz” dedi. Derneğin Konya Şube Başkanı Yusuf Güneş de dernek olarak toplumda yaşanan ahlaki yozlaşmaya karşı başlattıkları mücadeleyi sürdüreceklerini belirterek “Geleceğimizi emanet ettiğimiz gençlerimizin kendi ahlaki ve manevi değerlerini öğrenerek sahip çıkmalarını sağlayan faaliyetler düzenlemeye, onlara bu yönde bilinç kazandırmaya devam edeceğiz” diye konuştu. Derneğin yeni binasının açılış törenine büyük bir kalabalık katıldı. Binanın açılış kurdelesi dualarla kesildi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?