Ağaca çarpan sürücü şaşırttı

Hurdaya dönen araçtan yara almadan çıkan sürücü şaşırttı.

Konya'da, ağaca çarparak kaza yapan ve hurdaya dönen araçtan sağ çıkan 400 promil alkollü sürücü herkesi şaşırttı.


Kaza, sabaha karşı saat 04.30 sıralarında Büyükkumköprü Caddesi üzerinde meydana geldi. Alkol aldıktan sonra evine gitmek için 34 JOL 40 plakalı aracıyla yola çıkan Salih M. (45), Büyükkumköprü Caddesi üzerinde seyrederken alkolün etkisiyle direksiyon hakimiyetini kaybederek, orta refüjdeki ağaçlara çarptı. 2 ağacı yerinden söküp savrularak yol ortasına düşen aracın içinden sağ çıkan sürücü, olay yerine gelen polisleri dahi şaşırttı. Ancak polisleri şaşırtan bir diğer olay ise sürücünün aldığı alkoldü. Salih M, yapılan ölçüm sonrası 400 promil alkollü çıktı.


Kaza sonrası olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri sürücüyü yaralı olmadığı için olduğu yerde bırakırken, Salih M. daha sonra polisler tarafından ilk önce hastaneye, ardından da polis merkezine götürüldü. Görüntüsü alınırken etrafa küfürler yağdıran Salih M'ye trafik ekipleri tarafından alkollü araç kullandığı için 416 YTL, kazaya karıştığı için 49 YTL, aracın muayene tarihini geçirdiği için 49 YTL olmak üzere toplam 514 YTL para ceza kesildi ve ehliyetine de 6 ay süreyle el kondu. Salih M'ye ayrıca ağaçlara zarar verdiği için de belediye tarafından 600 YTL para cezası kesileceği öğrenildi. Kaza sonrası hurdaya dönen araç çekici tarafından otoparka götürüldü.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?