Ağaç keserken parmağı koptu

Bursa'nın İnegöl ilçesi kırsal Gazelli Mahallesi'nde, ağaç kesim motoruna elini kaptıran adamın orta parmağı koparken, diğer parmakları parçalandı.

Bursa'nın İnegöl ilçesi kırsal Gazelli Mahallesi'nde, ağaç kesim motoruna elini kaptıran adamın orta parmağı koparken, diğer parmakları parçalandı.

Olay, saat 12.00 sıralarında kırsal Gazelli Mahallesi'ndeki ormanlık alanda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ağaç kesimi yapan Celal Y. (54), bir anlık dalgınlık sonucu sağ elini kesim motoruna kaptırdı. Orta parmağı kopan, diğer parmakları parçalanan adam özel araçla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

İlk tedavisinin ardından Celal Y., kopan parmağı dikilmek üzere yine özel araçla Bursa'da özel bir hastaneye sevk edildi.

Jandarma komutanlığı olayla ilgili soruşturma başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek