Seydişehir Belediyesi, evinin balkonunu kapattığı gerekçesiyle ağaç kesen vatandaşa 125 YTL ceza kesti. Eti Alüminyum Lojmanları’nda bulunan yeşil doku içerisindeki 1 söğüt, 1 erik ve 2 sedir ağacını İlçe Tarım Müdürlüğü ve Orman Bölge Şefliği’nden herhangi bir izin belgesi almadan, evin balkonunun önünü açmak bahanesiyle kesen A.B’ye CE-KA Firması Sosyal Faaliyetler Sorumlusu ve 4 güvenlik görevlisi nezaretinde Belediye Zabıta ekipleri 125 YTL para cezası yazdı. Görevliler tarafından yazılan ceza tutanağı Belediye Encümeni’ne sevk edildi. Encümenin ise bu cezayı artırma ya da eksiltme yetkisi var. Fahri Kubilay, Memleket-Seydişehir
Ağaç kesene 125 YTL ceza
Seydişehir Belediyesi, evinin balkonunu kapattığı gerekçesiyle ağaç kesen vatandaşa 125 YTL ceza kesti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?