Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, geleneksel olarak sürdürdükleri Ağaç Dikim Bayramı’nı bu yıl 6 Mart 2009 Cuma günü saat 14.00’da Krom Magnezit Fabrikası yanı Dutlukırı Kültür Parkı’nda kutlayacaklarını belirterek, “Belediye olarak bu dönemde çok önemli ağaçlandırma ve yeşil alan çalışması gerçekleştirdik. Yalnızca ağaç dikmekle kalmayıp diktiğimiz bütün fidanların sulanması için de dağların tepelerine su tankları yerleştirdik. Belediye olarak diktiğimiz her fidanı damla sulama sistemi ile suluyoruz. Kısa bir süre sonra bu bölge yemyeşil ve Meram’a yakışır bir ormanlık alana dönüşecektir. Hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Başkan Tuzcuoğlu, sedir fidanlarının toprakla buluşturulacağı Dutlukırı Kültür Parkı’ndaki ağaç dikim bayramına tüm Konyalılar’ı davet etti.
Ağaç Bayramında buluşalım
Meram Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Ağaç Dikim Bayramı’nın beşincisi Antalya Çevre Yolu Dutlukırı Mevkii’nde gerçekleştirilecek.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?