Afyonspor, Sivas Belediyespor maçı seyircisiz oynanacak

Afyonspor'dan yapılan açıklamada bu hafta sonu oynanacak Sivas Belediyespor maçının PFDK'dan gelen ceza nedeniyle seyircisiz oynanacağı kaydedildi.

Afyonspor'dan yapılan açıklamada bu hafta sonu oynanacak Sivas Belediyespor maçının PFDK'dan gelen ceza nedeniyle seyircisiz oynanacağı kaydedildi.

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan yazılı açıklamada, "Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nca (PFDK) kulübümüze verilen 1 maçlık seyircisiz oynama cezası sebebiyle Pazar günü (yarın) oynayacağımız Sivas Belediyespor maçına seyirci alınmayacaktır" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?