Afyonlu sporcu Ayşe Yılmaz altın madalya ile dönüyor

Sırbistan'ın Cacak kentinde düzenlenen 52. Golden Belt Uluslararası Karate Turnuvasında Ayşe Yılmaz birinci olarak altın madalyanın sahibi oldu.

Sırbistan'ın Cacak kentinde düzenlenen 52. Golden Belt Uluslararası Karate Turnuvasında Ayşe Yılmaz birinci olarak altın madalyanın sahibi oldu.

Sırbistan'ın Cacak kentinde düzenlenen 52. Golden Belt Uluslararası Karate Turnuvası'na katılan Afyonkarahisar'ın başarılı sporcusu Ayşe Yılmaz, büyük bir başarıya imza attı. Karate Milli Takımı ile müsabakaya katılan Yılmaz, büyük kadınlar kata dalında birinci oldu. 16 ülkenin katılım sağladığı turnuvada Karate Milli Takımı, 4 altın, 4 gümüş madalyayı Türkiye'ye kazandırdı.

Afyonkarahisar Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Hakkı Kasapoğlu, sporcu ve Ayşe Yılmaz ve antrenörü Mehmet Güngel'i tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi