Afyonkarahisar'da orman yangını

Sandıklı ilçesindeki yangında 10 dönüm ormanlık alan zarar gördü

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde çıkan orman yangını kontrol altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Alagöz köyü Bağlar mevkisindeki ormanlık alanda, elektrik hattından çıkan kıvılcım nedeniyle yangın başladı.

Alevleri gören köy sakinleri, kazma ve küreklerle yangına müdahale etti. İhbar üzerine bölgeye gelen Orman İşletme Şefliği ekiplerinin çalışmaları sonucu, yangın kontrol altına alındı.

Yangında, 10 dönüm ormanlık alan zarar gördü.

Köy muhtarı Ramazan Çetinkaya, gazetecilere yaptığı açıklamada, ormandaki badem ve çam ağaçlarının yandığını dile getirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL