Afyonkarahisar'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Su motorlarından çıkan karbonmonoksit gazından etkilenen 3'ü itfaiyeci 15 kişi tedavi altına alındı

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'da su motorlarından çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3'ü itfaiyeci 15 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Özdilek Kavşağı'nda Kamil Şahin'e bir oto tamircisini su bastı. İtfaiyeye haber eden iş yeri sahipleri, 6 su motoruyla suyu çıkarmaya çalıştı. Su motorlarından çıkan karbonmonoksit gazından 12 personel ve 3 itfaiyeci zehirlendi.

Zehirlenen 15 kişi Afyonkarahisar Devlet Hastanesi ile Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesinde tedavi altına alındı.

Soruşturma sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE