Afyonkarahisar'da gıda zehirlenmesi şüphesi

Yedikleri tavuk yemeğinin ardından rahatsızlanan, aynı aileden 4 kişi tedavi altına alındı

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'da aynı aileden 4 kişi, yedikleri tavuk yemeğinin ardından rahatsızlanmaları üzerine tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Fatih Mahallesi'nde yaşayan Orhan ailesi, evde yedikleri tavuk yemeğinin ardından rahatsızlandı.

Baba Ömer (35), eşi İsmihan (33) ile çocukları Berat (7) ve Berra Orhan (2), mide bulantısı ve baş ağrısı şikayetiyle gittikleri Afyonkarahisar Devlet Hastanesinde, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Anne İsmihan Orhan'ın burada yapılan müdahalenin ardından Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi (AFSÜ) Hastanesine, çocuklarının ise Ankara'ya sevk edildiği öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu