Afyonkarahisar'da 51 mahkum yemekten zehirlendi

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde cezaevinde kalan 51 mahkum, akşam yemeği sonrası gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.Emirdağ...

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde cezaevinde kalan 51 mahkum, akşam yemeği sonrası gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Emirdağ Açık Ceza İnfaz Kurumu'nda dağıtılan akşam yemeğinin ardından 51 mahkum bulantı, kusma ve baş ağrısı şikayetleriyle cezaevi yetkililerine başvurdu.

Mahkumlara ilk müdahaleyi cezaevinde görevli doktor ve sağlık personeli yaptı. Ardından mahkumlar 112 acil sağlık ekipleri tarafından Emirdağ Devlet Hastanesi'ne götürüldü.

Durumu iyi olduğu belirtilen mahkumların yemekten zehirlendiği belirtildi.

Tahlil edilmek üzere yemekten örnekler alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL