Afrin'den dönen UMKE ekibine başarı belgesi

Erzincan Valisi Ali Arslantaş, TSK'nin Suriye'nin Afrin bölgesinde yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı'na gönüllü katılıp kente dönen 10 UMKE personeline başarı belgesi verdi

ERZİNCAN (AA) - Erzincan Valisi Ali Arslantaş, Türk Silahlı Kuvvetlerince (TSK) yürütülen Zeytin Dalı Harekatı'na gönüllü katılıp kente dönen Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi'nde (UMKE) görevli 10 personele başarı belgesi verdi.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, TSK'nin Suriye'nin Afrin bölgesinde sürdürdüğü Zeytin Dalı Harekatı'na destek olmak amacıyla Erzincan'dan gönüllü olarak bölgeye giden 10 kişilik UMKE personeli, 15 Mart - 3 Nisan 2018 tarihlerinde bölgede görev yaptı.

2 Acil Tıp Uzmanı, 1 pratisyen hekim ile 7 sağlık çalışanı ve Acil Tıp Teknisyeni'nden (ATT) oluşan ekip, kısa süre önce kente döndü.

Ekibe, İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda düzenlenen törenle, Erzincan Valisi Ali Arslantaş tarafından başarı belgesi verildi.

Törene, İl Sağlık Müdürü Doktor Öğretim Üyesi Erkan Hirik, Erzincan Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Vahdet Gül, Erzincan Kamu Hastaneleri Başkanı Doktor Öğretim Üyesi Babürşah Taşlı da katıldı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?