Afganistan'daki seçim merkezine saldırı

Saldırıda ölenlerin sayısı 17'ye yükseldi

KABİL (AA) - Afganistan'ın doğusundaki Host vilayetinde seçim merkezi olarak da kullanılan bir camide dün öğle saatlerinde düzenlenen bombalı saldırıda ölenlerin sayısının 17'ye yükseldiği bildirildi.

Host Emniyet Müdürü Abdul Hannan, seçim merkezi olarak da kullanılan Host'un merkezinde Yakubi Camisi'ne yerleştirilen bombanın, dün öğle namazı çıkışında patlatıldığını belirtti.

Hannan, saldırıda ölenlerin sayısının 17'ye çıktığını, yaralı sayısının ise 37 olduğunu söyledi.

Saldırıda, dün 10 kişinin öldüğü, 34 kişinin yaralandığı bildirilmişti.

Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.

Seçim merkezi olarak kullanılan camide seçmenler, 20 Ekim 2018'de düzenlenecek parlamento seçimleri için kayıtlarını yaptırıyor.

İki hafta önce de terör örgütü DEAŞ'ın başkent Kabil'deki bir seçim merkezine düzenlediği intihar saldırısında 57 kişi hayatını kaybetmişti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu