Afganistan'da DEAŞ 6 sivili kaçırdı

KABİL (AA) - Afganistan'ın Gur vilayetinde DEAŞ terör örgütü üyelerinin 6 sivili kaçırdığı bildirildi.Gur Valiliği sözcüsü Abdulhay Khatibi, DEAŞ...

KABİL (AA) - Afganistan'ın Gur vilayetinde DEAŞ terör örgütü üyelerinin 6 sivili kaçırdığı bildirildi.

Gur Valiliği sözcüsü Abdulhay Khatibi, DEAŞ militanlarının, Gur'un merkezi Firuz Koh şehrine saldırdığını belirtti.

DEAŞ üyelerinin, saldırının ardından 6 sivili kaçırdığını ifade eden Khatibi, sivillerin nereye götürüldüğünün henüz bilinmediğini söyledi.

Khatibi, güvenlik güçlerinin, kaçırılanların serbest kalması için çalışma başlattığını kaydetti.

DEAŞ militanları, yaklaşık iki hafta önce de Gur vilayetinde 33 sivili kaçırarak öldürmüştü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE