Afganistan'da ABD üssünde görevli kadınlara saldırı

Saldırıda 3 kadın hayatını kaybetti

KABİL (AA) - Afganistan'ın başkenti Kabil yakınlarında ABD üssünde görev yapan Afgan kadınlara yönelik silahlı saldırıda 3 kadının hayatını kaybettiği, 1 kadının yaralandığı bildirildi.

Bagram İlçe Kaymakamı Abdulşukur Kuddusi, kadınların, ABD'nin ülkedeki en büyük hava üssü Bagram yakınlarındaki pazardan alışveriş yaparken kimliği belirsiz iki kişinin silahlı saldırısına uğradığını belirtti.

Saldırıda 3 kadının yaşamını yitirdiğini ifade eden Kuddusi, bir kadın görevlinin de yaralandığını söyledi.

Kuddusi, kadınların, Bagram Hava Üssü'nün güvenlik kontrolü bölümünde görev yaptığını kaydetti.

Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.

Yaklaşık bir buçuk ay önce de Bagram Hava Üssü'nde görevli Afgan korumalara düzenlenen saldırıda 8 koruma hayatını kaybetmişti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL