Konya Adalet Sarayı önünde toplanan çalışanlar, 2009 yılında aylık 60 lira olan yemek ücretlerinin 2010 yılında 80 lira olarak alınmak istenmesine tepki gösterdi. Yaklaşık 30 kişilik grup, yemek ücretlerini alkışlarla protesto etti. Protestonun ardından çalışanlara simit ikram edildi. Çalışanlar, kamu çalışanlarına yüzde 2,5 oranında zam yapıldığını ancak yemek fiyatlarının yüzde 50 arttığını belirterek, ''Yemekhane ve yemek fiyatlarını protesto ediyoruz. Bir kere daha yapılan zammın üzerinde düşünülmesini istiyoruz'' dedi. Grup, olaysız şekilde dağıldı.
Adliye çalışanları yemek ücretlerini protesto etti
Adliye çalışanları yemek ücretlerini simit yiyerek protesto etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?