Adıyaman'da yolcu otobüsü alev aldı

Adıyaman'da, seyir halindeki yolcu otobüsü alev aldı. Durumu fark eden sürücü yangında ilk müdahaleyi yaparken, itfaiye yangını söndürdü

Adıyaman'da, seyir halindeki yolcu otobüsünün alev alarak yanması korkuttu.

Edinilen bilgilere göre, Atatürk Bulvarı Adıyaman Valiliği yakınlarında seyir halinde olan Nedim S. idaresindeki 02 H 0027 plakalı şehir içi yolcu taşıyan otobüsün alt kısmında yangın meydana geldi. Alevleri fark eden otobüs sürücüsü aracı durdurarak yangın tüpü ile alevlere müdahale etti. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucunda soğutma gerçekleştirildi. Ölen ya da yaralananın olmadığı olayda otobüste maddi hasar meydana geldi.

Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR