Adıyaman'da telefonla dolandırıcılık

Gölbaşı ilçesinde bir okul müdürünü telefonla dolandırdığı belirlenen kişi gözaltına alındı

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde bir okul müdürünü telefonla dolandıran kişi, bankada gözaltına alındı.

Gölbaşı ilçesinde bir ortaokulda müdür olarak görev yapan M.F. kendisini arayan ve savcı olduğunu söyleyen kişinin hesabına 2 bin 945 lira yatırdı.

M.F. dolandırıcının verdiği numaraya bir daha ulaşamayınca, durumu polise bildirdi.

Polis ekipleri, yaptıkları çalışma sonucu telefon dolandırıcısının E.D. olduğunu belirledi.

Zanlının banka hesabını bloke ettiren ekipler, E.D'yi parayı çekmek üzere geldiği bankada gözaltına aldı.

Şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL