Adıyaman'da orman yangını

Gölbaşı ilçesinde çıkan yangınında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde çıkan yangınında, 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü.

Alınan bilgiye göre, Gölbaşı-Elbistan karayolunun 15'inci kilometresindeki ormanlık alanda, henüz tespit edilemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Çevredekilerin ihbarıyla yangına Adıyaman Belediyesi İtfaiye ekibi, 4 arazöz, 2 itfaiye ve iş makineleriyle müdahale etti.

Arazinin engebeli olması nedeniyle yangın yaklaşık 5 saatte kontrol altına alınabildi.

Yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanının zarar gördüğü bölgede soğutma çalışmaları sürüyor.

Öte yandan Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, olay yerine gelerek incelemelerde bulundu.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek