Adıyaman'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişiden 2'si hayatını kaybetti.Belören Beldesi Merkez...

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişiden 2'si hayatını kaybetti.

Belören Beldesi Merkez Mahallesi'nde sobadan sızan karbonmonoksit gazından Feride (80), Onur (14) ve Ali Özdemir (10) zehirlendi.

Feride Özdemir'in uyanmaması üzerine ailesi durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi. Eve gelen sağlık ekipleri, Feride Özdemir'in yaşamını yitirdiğini belirledi.

Hastaneye kaldırılan Onur Özdemir ise buradaki müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Hayati tehlikesi bulunan Ali Özdemir ise Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL