Adıyaman'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen aynı aileden 5 kişi tedavi altına alındı

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 5 kişi hastaneye kaldırıldı.

Kayalık Mahallesi 2435 Sokak'taki tek katlı bir evde yaşayan Bakır ailesi, 112 Acil Servis'i arayarak sobadan sızan gazdan etkilendikleri ihbarında bulundu.

Kentteki çeşitli hastanelere kaldırılan anne Emine ve baba Cumali ile çocukları Meryem, Mehmet ve İrem Bakır'ın sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek