Adıyaman'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Bir evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından aynı aileden 5 kişi zehirlendi

ADIYAMAN (AA) - Gölbaşı ilçesinde bir evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından aynı aileden 5 kişi zehirlendi.

Fatih Mahallesi'nde yaşayan Hatice (35), Fehime (13), Münire (8), Arda (6) ve Ada Sultan (2) evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi. Komşularının 112 Acil Servis ekiplerine haber vermesi üzerine ev sakinleri, hastaneye kaldırıldı.

Aile bireylerinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE