Adıyaman'da karbonmonoksit zehirlenmeleri

Kahta ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen 4 kişi, tedavi altına alındı

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Kahta ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Hürriyet Mahallesi'nde ikamet eden Hafize (32) ve oğlu Mehmet Ali Taş (8), sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Hafize Taş'ın ihbarı üzerine eve gelen 112 Acil servis ekiplerince anne ve oğlu, Kahta Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Salkımbağı köyünde yaşayan Adem Taş da çocukları Mehmet (20) ve Elvan Taş'ı (4) uyandıramayınca sağlık ekiplerinden yardım istedi.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Mehmet ve Elvan Taş, Kahta Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL