Adıyaman'da karbonmonoksit gazından etkilenen 20 kişi hastaneye kaldırıldı

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 20 kişi, hastanelerde tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, kent genelinde...

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 20 kişi, hastanelerde tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, kent genelinde etkisini sürdüren fırtına nedeniyle çok sayıda karbonmonoksit zehirlenmesi yaşandı.

İl ve merkeze bağlı köylerde sobadan sızan gazdan zehirlenen 20 kişi, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Hastanelere kaldırılan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu