Adıyaman'da 22 ton tütün çalan 2 zanlı yakalandı

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da bir depodan 22 ton tütün çaldığı belirlenen 2 şüpheli gözaltına alındı.Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü...

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da bir depodan 22 ton tütün çaldığı belirlenen 2 şüpheli gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Organize Sanayi Bölgesi'nde bir depodan 22 ton tütün çalınmasıyla ilgili çalışma başlattı.

Depodaki güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, şüphelilerin N.P. ve M.Ş. olduğunu belirledi. Ekipler, zanlıları başka bir depoda tütünlerle yakaladı.

Gözaltına alınan şüpheliler, emniyete götürüldü.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL