Adanaspor'dan Fenerbahçe'ye "geçmiş olsun" mesajı

ADANA (AA) - TFF 1. Lig ekibi Adanaspor, bir futbolcusu ve bir sağlık ekibi çalışanında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) bulgularına rastlandığını açıklayan...

ADANA (AA) - TFF 1. Lig ekibi Adanaspor, bir futbolcusu ve bir sağlık ekibi çalışanında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) bulgularına rastlandığını açıklayan Fenerbahçe Kulübüne "geçmiş olsun" temennisinde bulundu.

Turuncu-beyazlı kulübün Twitter hesabından yapılan paylaşımda, "Fenerbahçe Spor Kulübü sporcusu ile sağlık heyeti çalışanında Kovid-19 bulgularına rastlandığını üzüntüyle öğrendik. Bu süreci sağlıklı bir şekilde geride bırakmalarını temenni ediyor, geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de