Adanaspor'da transfer

Turuncu-beyazlılar, Abdulkadir Özdemir, Gökhan Sazdağı ve Veli Kızılkaya'yı renklerine bağladı

ADANA (AA) - Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Adanaspor, 3 futbolcuyu kadrosuna kattı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, geçen sezon Büyükşehir Belediye Erzurumspor forması giyen Abdulkadir Özdemir ile 2 yıllık, Hatayspor'da oynayan Gökhan Sazdağı ile 3 yıllık ve Kastamonuspor 1966 forması giyen Veli Kızılkaya ile ise bir yıllık sözleşme imzalandı.

Açıklamada, orta sahada oyuncuları Abdulkadir ve Gökhan ile defans oyuncusu Veli'nin camiaya hayırlı olması dileğinde bulunuldu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler