Adanaspor'da Kemal Kılıç dönemi sona erdi

ADANA (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Adanaspor'da teknik direktör Kemal Kılıç, görevinden ayrıldı.Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, Kılıç'ın...

ADANA (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Adanaspor'da teknik direktör Kemal Kılıç, görevinden ayrıldı.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, Kılıç'ın yönetim kuruluna istifasını sunduğu belirtildi.

Açıklamada, "İyi bir Adanalı ve Adanasporlu olan teknik adam Kemal Kılıç bugün başkanımız Bayram Akgül ile görüşerek istifasını yönetime sundu ve görevinden ayrıldı. Adanaspor olarak verdiği hizmetten dolayı teşekkür eder, kendisine bundan sonraki futbol hayatında başarılar dileriz." ifadeleri kullanıldı.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler