Adanaspor'da, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor maçı hazırlıkları

ADANA (AA) - PTT 1. Lig'in lideri Adanaspor, 31. haftada deplasmanda karşılaşacağı Gaziantep Büyükşehir Belediyespor maçının hazırlıklarını sürdürdü.Teknik...

ADANA (AA) - PTT 1. Lig'in lideri Adanaspor, 31. haftada deplasmanda karşılaşacağı Gaziantep Büyükşehir Belediyespor maçının hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik direktör Engin İpekoğlu nezaretinde Osman Yereşen Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman, ısınma hareketleriyle başlayıp 5'e 2 top kapma ve pas çalışmasıyla devam etti.

Taktik ve teknik çalışmayla son bulan idman yaklaşık bir buçuk saat sürerken, sakatlığı devam eden Ergin Keleş takımdan ayrı koştu.


- Futbolcular öğrencilerle buluştu


Adanasporlu futbolculardan Hayrullah Mert Akyüz, Emre Uğur Uruç ve Canberk Dilaver, merkez Seyhan ilçesi Sarıhamzalı Mahallesi'ndeki Şehit Mahmut Yeşilçam Ortaokulu'nun düzenlediği "Bir ders de sen anlat" projesi kapsamında düzenlenen söyleşiye katıldı.

Yaşam hikayelerini paylaşan futbolcular, öğrencilerin sorularını da cevapladı.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi