Adanaspor, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını sürdürdü

ADANA (AA) - Adanaspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında, sahasında Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.Kulüpten yapılan...


ADANA (AA) - Adanaspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında, sahasında Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre turuncu-beyazlı ekip Gençlik Stadı'nda, teknik direktör Krunoslav Jurcic yönetiminde antrenman yaptı.

Isınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle başlayan idman, daha sonra 2 gruba ayrılan futbolcuların pas organizasyonu çalışmasıyla devam etti.

Hücum varyasyonları ve dar alanda çift kale maçla tamamlanan antrenman, yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Turuncu-beyazlılar, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını yarın sabah yapacağı antrenmanla devam edecek.

Öte yandan, Adanaspor'da hafta boyunca yapılacak antrenmanlar basına ve taraftara kapatıldı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?