Adanaspor, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarına başladı

ADANA (AA) - Adanaspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında sahasında Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı. Teknik direktör...


ADANA (AA) - Adanaspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında sahasında Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Teknik direktör Krunoslav Jurcic yönetiminde, Osman Yereşen Tesisleri'ndeki antrenman, ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle başladı. Daha sonra 5'e 2 top kapma çalışması yapan turuncu-beyazlılar, 1 saat 20 dakika süren idmanı ayak tenisi oynayarak noktaladı.

Öte yandan sakatlığı düzelen Goran Karacic takımla birlikte çalıştı.

Adanaspor, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?