Adanalılar kar görmek için yaylaya çıktı

Kent merkezine 85 kilometre mesafedeki Akçatekir Yaylası'na giden vatandaşlar, yolda yoğunluk oluşturdu

ADANA (AA) - Adana'da vatandaşlar, kar görebilmek için araçlarıyla Pozantı ilçesine bağlı Akçatekir Yaylası'na çıktı.

Şehir merkezine 85 kilometre mesafedeki Akçatekir Yaylası, hafta sonunu değerlendirerek kar görmek isteyenlerin akınına uğradı.

Bölgeye ilginin fazla olması nedeniyle yollarda araç ve yaya yoğunluğu yaşandı.

Tatilciler, mangal yapıp kar topu oynayarak vakit geçirdi.

Karayolları ekipleri, kar yağışı ve tipi nedeniyle kapanan yolları açarak tatilcilerin ulaşımını sağladı.



Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL