Adana'daki kuduz vakası

Tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitiren kişinin cenazesi, memleketi Osmaniye'de toprağa verildi

OSMANİYE (AA) - Adana'da kuduz hastalığı nedeniyle tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitiren kişinin cenazesi, memleketi Osmaniye'de defnedildi.

Yakınları tarafından Çukurova Üniversitesi Balcalı Tıp Fakültesi Hastanesi morgundan alınan V.A'nin (32) naaşı, Osmaniye'deki Yeşilyurt Camisi'ne götürüldü. Burada kılınan cenaze namazının ardından V.A'nın cenazesi, Osmaniye Asri Mezarlığı'nda toprağa verildi.

V.A'nın yakınları, defin esnasında kendilerine dağıtılan eldiven ve maskelerle çalışma yaptı.

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde yaşayan V.A. (32), bir süre önce geldiği Adana'da rahatsızlanması üzerine Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesine başvurmuş, buradaki tetkiklerin ardından tedaviye alındığı Çukurova Üniversitesi Balcalı Tıp Fakültesi Hastanesinde kuduz teşhisi nedeniyle başlanan tedaviye rağmen kurtarılamamıştı. Tarım işçileri çalıştıran V.A'nın, "Karaman'da bulunduğu sırada tarlada kurulu bir çadırda uyuduğu, bu sırada kendisini bir hayvanın ısırdığı" bilgisini verdiği öğrenilmişti.


AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı