Adana'daki FETÖ/PDY davası

İkisi tutuklu üç sanığın yargılanmasına başlandı

ADANA (AA) - Adana’da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında haklarında "Silahlı terör örgütüne üye olma" suçundan 15’er yıl hapis cezası istemiyle dava açılan 2’si tutuklu 3 kişinin yargılanmasına başlandı.

Adana 13.Ağır Ceza Mahkemesi’ndeki ilk duruşmaya tutuklu sanıklar Harun Atılgan, Mehmet Akif Akçalı ve tutuksuz Necmettin Enes Aktaş ile avukatları katıldı.

Sanıklar haklarındaki suçlamaları kabul etmeyip, terör örgütünün şifreli haberleşme programı ByLock'u telefonlarına indirmediklerini ve kullanmadıklarını iddia etti.

Mahkeme heyeti, tutuklu sanıkların tutukluluğunun devamına, tutuksuz Necmettin Enes Aktaş’ın yurt dışı yasağını kolluk biriminde imza atmaya çevirdi.

Duruşma, sanıklarla ilgili ByLock bilgilerinin istenmesi ve eksikliklerin giderilmesi için ertelendi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL