Adana'daki bıçaklı kavga

Bir kişinin bıçakla öldürüldüğü, 2 kişinin yaralandığı kavgayla ilgili gözaltına alınan 12 zanlı, adliyeye sevk edildi

ADANA (AA) - Adana'da 1 kişinin bıçakla öldürüldüğü, 2 kişinin yaralandığı kavgayla ilgili gözaltına alınan 12 zanlı, adliyeye gönderildi.

Saldırıyı gerçekleştirdiği iddia edilen Ahmet Ö. ile kavgaya karışan 11 kişi, İl Emniyet Müdürlüğündeki sorgularının ardından sağlık kontrolünden geçirilmek üzere Adli Tıp Birimine getirildi.

Zanlılar, daha sonra adliyeye sevk edildi.

Seyhan ilçesi Yenibaraj Mahallesi'nde 5 Temmuz'da iki grup arasında çıkan tartışmanın büyümesi üzerine Ahmet Ö. (20), bıçakla Alaaddin Erol'u ağır yaralamıştı. Erol, kaldırıldığı Adana Devlet Hastanesinde hayatını kaybetmişti. Kavgada Ahmet Ö. ve İzzettin Z. de yaralanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL