Adana'da trafik kazası: 2 yaralı

Merkez Yüreğir ilçesinde ağaca çarpan otomobilde sıkışan iki kişi itfaiye ekiplerince kurtarıldı

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde ağaca çarpan otomobildeki iki kişi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.

Serinevler Mahallesi Mustafa Kemal Paşa Bulvarı'nda Nazım Özdemir idaresindeki otomobil, refüjdeki ağaca çarptı.

Kazada sürücü Özdemir ile yanındaki Recep Özer araçta sıkıştı.

Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, sıkışan iki kişiyi araçtan çıkarttı.

Yaralılar, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Kazayla ilgili soruşturma devam ediyor.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek