Adana'da şüpheli ölüm

ADANA (AA) - Adana'da evinde bıçakla yaralanmış halde bulunan kişi, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.Merkez Sarıçam ilçesi Kemalpaşa Mahallesi'nde...

ADANA (AA) - Adana'da evinde bıçakla yaralanmış halde bulunan kişi, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Merkez Sarıçam ilçesi Kemalpaşa Mahallesi'nde oturan İsa Arıç'ı (17) yakınları, evde bıçakla yaralı halde bularak hastaneye götürdü.

Adana Numune Eğitim ve Araştırma hastanesine kaldırılan Arıç, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Göğüs bölgesinden iki bıçak darbesi aldığı belirlenen Arıç'ın yakınlarının, polise, "kendi kendini bıçakladı" diye ifade verdiği öğrenildi.

Polis ekipleri, olayın cinayet olması ihtimalini değerlendiriyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu