Adana'da sulama kanalına düşen otomobildeki 2 kişi yaralı

ADANA (AA) - Kent merkezinde sulama kanalına düşen otomobildeki 2 kişi yaralandı.Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesinde Fatih Bekçi'nin kullandığı 34 BF 4466 plakalı otomobil, Alpaslan...

ADANA (AA) - Kent merkezinde sulama kanalına düşen otomobildeki 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesinde Fatih Bekçi'nin kullandığı 34 BF 4466 plakalı otomobil, Alpaslan Türkeş Bulvarı ile Mavi Bulvar kavşağında, DSİ'ye ait boş sulama kanalına düştü.

Yaralanan sürücü ve araçtaki Bülent Yanmaz, çevredekilerin yardımıyla araçtan çıkarılarak ambulansla Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Yanmaz ve Bekçi’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu