Adana'da sobadan sızan gazdan zehirlenen 4 kardeş tedaviye alındı

ADANA (AA) - Adana'nın Pozantı ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kardeş hastaneye kaldırıldı.İstiklal Mahallesi'nde yaşayan...

ADANA (AA) - Adana'nın Pozantı ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kardeş hastaneye kaldırıldı.

İstiklal Mahallesi'nde yaşayan Ahmet Yılmaz, çocukları Emre (19), Nida (17), Emir (14) ve Nisa'yı (14) sabah baygın vaziyette yataklarında bulunca Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesine götürdü.

Tedaviye alınan 4 kardeşin yapılan tetkiklerde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edildi.

Yılmaz kardeşler, müdahalenin ardından Adana Seyhan Devlet Hastanesine sevk edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu