Adana'da sahte içki operasyonu

Depoda sahte içki imal ettikleri iddiasıyla 2 şüpheli gözaltına alındı

ADANA (AA) - Adana'da düzenlenen sahte içki operasyonunda 2 zanlı gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü KOM Şubesi ile Sarıçam Suç Önleme ve Araştırma Büro Amirliği ekipleri, İncirlik Yeni Mahalle'deki depoda sahte içki imalatı yapıldığı istihbaratı üzerine harekete geçti.

Depodaki aramada 168 şişe ve 125 litre rakı, 27 şişe ve 10 litre viski, 160 litre etil alkol, 700 şişe kapağı, 85 etiket ile 50 sahte bandrol ele geçirildi.

Operasyonda M.Ö. ve S.C. gözaltına alındı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL