Adana'da polisten kaçan sürücü paniğe yol açtı

Trafik uygulamasını fark edip ehliyeti olmadığı gerekçesiyle aracını bırakarak kaçan sürücü paniğe neden oldu

ADANA (AA) - Adana'da, trafik uygulamasını fark eden otomobil sürücüsü, ehliyeti olmadığı gerekçesiyle aracını bırakıp kaçınca paniğe yol açtı.

Merkez Seyhan ilçesi Fuzuli Caddesi'nde, uygulama yapan trafik polisleri, bir otomobilin sürücüsünün aracını uygulama noktasına yakın bir yere bırakıp kaçması üzerine telsiz anonsuyla durumu diğer ekiplere bildirerek takviye istedi.

Olay yerine gelen polisler, herhangi bir terör saldırısına karşı çevrede önlem aldı, kaçan zanlının eşkalini de telsizle diğer tüm ekiplere bildirdi.

Reşatbey Mahallesi ve çevrede araştırma yapan ekipler, şüpheliyi Merkez Park içerisinde yakaladı.

Yapılan kontrollerde, şüpheli M.S'nin polisten ehliyetinin olmadığı gerekçesiyle kaçtığı belirlendi. M.S'ye evrak kontrollerinin ardından cezai işlem uygulandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL