Adana'da polis aracıyla kamyonet çarpıştı: 3 yaralı

Kaza, güvenlik kameralarınca kaydedildi

ADANA (AA) - Adana'nın Ceyhan ilçesinde devriye gezen polis aracıyla kamyonetin çarpışması sonucu 3 polis memuru yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Sedat Akkuş'un kullandığı 01 V 6517 plakalı kamyonet, Cumhuriyet Mahallesi'nde devriye gezen polis memuru Mustafa İnce idaresindeki 01 A 8060 plakalı polis aracıyla çarpıştı.

Kazada, polis memurları İnce ile Fatih Gül ve Naki Bozlan yaralandı. Araçta sıkışan Gül ve Bozlan, vatandaşların yardımıyla çıkartıldı. Ambulanslarla Ceyhan Devlet Hastanesine kaldırılan yaralı polislerin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaçan kamyonet sürücüsü ise ekipler tarafından Burhaniye Mahallesi'nde yakalanarak gözaltına alındı.

Öte yandan, kaza, bölgedeki iş yerlerinin güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL