Adana'da park halindeki araçtan 45 bin lira çalındı

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde park halindeki bir kamyonetten 45 bin lira çalındı.Turhan Cemal Beriker Bulvarı'ndaki bir bankadan 57 bin lira...

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde park halindeki bir kamyonetten 45 bin lira çalındı.

Turhan Cemal Beriker Bulvarı'ndaki bir bankadan 57 bin lira çeken Suriyeli Ammar Dadıkhı, 31 AAL 758 plakalı kamyonetle Vedat Dalokay Hal Kompleksine gitti.

Yanına 12 bin lira alarak borcunu ödemek için ticaret yaptığı iş yerine uğrayan Dadıkhı, paranın kalanını aracında bıraktı.

Dadıkhı, döndüğünde kamyonetinin camının kırılarak 45 bin lirasının çalındığını fark edip durumu polis ekiplerine bildirdi.

Polis, incelediği güvenlik kameraları görüntülerinden şüphelilerin takip ettiği Dadıkhı'nın iş yerine girmesinin ardından kamyonetten parayı çaldığı ve sahte plakalı bir otomobille olay yerinden kaçtığını belirledi.

Zanlıların yakalanması için çalışma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU