Adana'da özel öğrenci yurdundaki yangın

Aladağ Belediye Başkanı Akgedik: "Yangının çıkış sebebi araştırılıyor. Umarız ölü ve yaralı sayısı artmaz"

ADANA (AA) - Aladağ Belediye Başkanı Mustafa Akgedik, ilçedeki bir özel öğrenci yurdunda çıkan yangına ilişkin, "Yangının çıkış sebebi araştırılıyor. Umarız ölü ve yaralı sayısı artmaz." dedi.

Akgedik, AA muhabirine yaptığı açıklamada, söz konusu yurtta akşam saatlerinde, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktığını anımsattı.

Yangında "12 kişininin öldüğü, 22 kişinin de yaralandığı" bilgisine ulaştıklarını belirten Akgedik, "Yangının çıkış sebebi araştırılıyor. Umarız ölü ve yaralı sayısı artmaz. Olay yerinde ekipler çalışmalarını sürdürüyor." şeklinde konuştu.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu