Adana'da otomobili gasp iddiası

Şoförü bıçakla tehdit edip aracı gasbettiği öne sürülen bir kişi yakalandı

ADANA (AA) - Adana'da otomobili gasbettiği öne sürülen bir kişi yakalandı.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesinde, Antalya'dan memleketini ziyarete gelen H.B'nin (57) kullandığı 07 FLK 60 plakalı araç, seyir halindeyken önüne S.Y'nin çıkması üzerine durdu.

Elindeki bıçakla şoförden araçtan inmesi isteyen zanlı, şoförün takılı olan emniyet kemerini kesti. Yaşanan arbede elini de kesen zanlı, gasbettiği araçla kaçtı.

Durumun polise bildirilmesi üzerine araç, yunus ekipleri tarafından Dilberler Sekisi mevkisinde durduruldu. Aracı terk edip kaçan zanlı, yaşanan kovalamacanın ardından Ziyapaşa Mahallesinde ara sokaklarda yakalandı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL