Adana'da otomobil sulama kanalına düştü

Araç sürücüsü suya düşen otomobilden kendi imkanlarıyla çıktı

ADANA (AA) - Adana'da sulama kanalına düşen otomobilin sürücüsü kendi imkanlarıyla kurtuldu.

Alınan bilgiye göre, Ahmet Kuş yönetimindeki 80 GH 806 plakalı otomobil, merkez Sarıçam ilçesi Yeşil Bulvar'da kontrolden çıkarak önce kaldırımdaki ağaca çarptı, sonra bulvardaki demir korkulukları parçalayıp kanala düştü.

Sürücü Kuş, suya düşen otomobilden kendi imkanlarıyla çıktı.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince sağlık kontrolünden geçen Kuş'un durumunun iyi olduğu bildirildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu