Adana'da orman yangını

Pozantı ilçesinde çıkan yangında 3 dönüm alan zarar gördü

ADANA (AA) - Adana’nın Pozantı ilçesindeki orman yangınında 3 dönüm alan zarar gördü.

İlçe merkezindeki ormanlık alandan dumanlar yükseldiğini gören vatandaşların ihbarı üzerine Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, bölgeye hareket etti.

İtfaiye ekiplerinin de destek verdiği çalışmada 4 arazöz ve bir su tankıyla yangına müdahale edildi.

Ekiplerin yaklaşık 2 saatlik çalışmasının ardından alevler kontrol altına alındı.

Çıkış nedeni henüz belirlenemeyen yangında 3 dönümlük alan zarar gördü.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL