Adana'da okuldaki bıçaklı kavga

Bir lisede 5 gün önce futbol maçı sırasında çıkan bıçaklı kavgada yaralanan öğrenci hayatını kaybetti

ADANA (AA) - Adana'da 5 gün önce bir lisede futbol maçı sırasında çıkan bıçaklı kavgada yaralanan öğrenci tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesindeki Akkapı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde 5 gün önce, bahçede futbol oynayan öğrenciler arasında çıkan kavgada bıçakla yaralanan 11. sınıf öğrencisi Y.G, tedavi gördüğü Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Seyhan Uygulama Merkezinde hayatını kaybetti.

Y.G'nin cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Öte yandan olayın zanlısı 9. sınıf öğrencisi C.G'nin polis ekiplerince yakalandığı ve sevk edildiği nöbetçi mahkemece tutuklandığı bildirildi.

Merkez Seyhan ilçesindeki Akkapı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde 5 gün önce futbol maçı sırasında C.G'nin, tartıştığı Y.G'yi okul koridorunda çıkan kavganın ardından bıçakla yaraladığı öne sürülmüştü.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu