Adana'da kapkaç iddiası

Yürüyerek evine giden kadının cüzdanını kapkaç yöntemiyle çaldıkları iddia edilen 3 zanlı yakalandı

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde, yürüyerek evine giden kadını takip edip içinde para ve cep telefonu bulunan cüzdanını kapkaç yöntemiyle alıp kaçtıkları öne sürülen 3 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, Fatma Ö, Mithatpaşa Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı'nda kaldırımda yürüyerek evine gittiği sırada 3 kişi tarafından takip edilmeye başlandı.

Fatma Ö'nün ara sokağa girdiğinde elinde bulunan ve içinde 200 lira ile cep telefonu yer alan cüzdanını 3 zanlı alıp kaçtı.

Şikayet üzerine polis ekipleri, zanlıların yakalanması için çalışma başlattı.

Çevredeki iş yerlerinin güvenlik kameralarını inceleyen polis ekipleri, zanlıların Fatma Ö'yü takip ederken çekilen görüntülerine ulaştı.

Zanlıların eşkali ve kaçış istikametini belirleyerek araştırma başlatan ekipler, Mert Ö, Eyüp C.B. ve Mehmet A.O'yu yakaladı.

Çalınan cüzdan, içindekilerle sahibine teslim edildi.

Zanlılar, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye gönderildi.





AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE